Aktualności
Udoskonalanie firmowej technologii projektowania opon
18 lipca 2024
Toyo Tire Corporation wdrożyła siódmą generację systemu High-Performance Computing*1 (HPC) na potrzeby swojego zastrzeżonego systemu projektowania opon o wysokiej precyzji T-MODE, tworząc platformę rozwoju produktów do szybkiego opracowywania opon o wyższych osiągach.
*1) System obliczeniowy o wysokiej wydajności, produkowany przez Hewlett Packard Enterprise
Firma Toyo Tires zastosowała superkomputery jako podstawowy zasób do produkcji opon i nieustannie aktualizuje ich specyfikacje od chwili ich wprowadzenia 40 lat temu. Toyo Tires opracowuje również niezależnie oprogramowanie do analizy struktury opon, symulujące zarówno strukturę opony jak i zachowanie pojazdu, aby bardziej naukowo optymalizować produkty na potrzeby rynku. W 2019 roku używając CAE*2 firma Toyo Tires włączyła technologię wspomagania rozwoju wykorzystującą sztuczną inteligencję do konwencjonalnej technologii projektowania opon, ewoluując ją w nową platformę „T-MODE”.
*2) Computer Aided Engineering (komputerowe wspomaganie prac inżynierskich).
Dziś innowacje techniczne związane z mobilnością nowej generacji, takie jak powszechne wykorzystanie pojazdów elektrycznych, jazda autonomiczna i strategie SDV*3, przechodzą jedna po drugiej do fazy wdrożenia społecznego. Od opon do każdego typu pojazdów wymaga się szybkiego realizowania osiągów i funkcji wspierających tę ewolucję, a w przyszłości kluczowa będzie jeszcze większa precyzja i szybkość projektowania.
*3) Software Defined Vehicle (pojazd definiowany programowo) – pojazd, którego funkcje mobilności mogą być aktualizowane poprzez aktualizację oprogramowania.
Korzystając z wprowadzenia najnowszego systemu HPC, firma Toyo Tires jeszcze bardziej zoptymalizowała stosowane oprogramowanie T-MODE, skracając czas obliczeń wymaganych przez projektantów o ponad połowę. Ponadto oczekuje się, że przyspieszone gromadzenie danych symulacyjnych poprawi dokładność predykcyjną „problemu odwrotnego” w modelu uczenia głębokiego, który wyprowadza specyfikacje projektowe, takie jak struktura, kształt i wzór bieżnika opony z wartości osiągów. Dodatkowo udoskonaliło to i rozwinęło system reagowania firmy na potrzeby realizacji technologii nowej generacji.
Dzięki radykalnemu zwiększeniu liczby wykonywanych symulacji na dużą skalę, takich jak predykcje aerodynamiczne i predykcje właściwości materiałów, oczekuje się, że powstaną wkrótce produkty o doskonałych oporach toczenia i odporności na zużycie, które są podstawowymi wymaganiami dotyczącymi osiągów opon do pojazdów elektrycznych. W procesie rozwoju opony o dużej średnicy Open Country A/T III EV do elektrycznych pickupów i SUV-ów, która jest już w sprzedaży na rynku północnoamerykańskim od lutego bieżącego roku, narzędzie T-MODE mocno wspierało ewolucję wszystkich wymaganych parametrów.
Podążając za szybką ewolucją motoryzacyjnych procesów rozwoju przez wprowadzanie technologii cyfrowej, Toyo Tires będzie nadal ulepszać precyzję projektowania opon, skracając czas rozwoju i ulepszając technologię symulacji, co doprowadzi do powstania zaawansowanego ekosystemu CAE.
Mistrzostwo w SP10 rozstrzygnięte wcześnie na NLS 2024
Mistrzostwo w klasie SP10 na NLS 2024 ustalone
Zwycięstwo w Rajdzie Maroka
Zwycięstwa zespołu w klasach Stock i Open Auto
Waży się zwycięstwo w klasie NLS 2024
Ten weekend może zdecydować o wygranej w SP10.
Opony Proxes OEM dla nowej Mazdy CX-80
Opony Proxes Sport w nowym SUV-ie
Krajowe Mistrzostwa Japonii BMX
Główny sponsor 41. Mistrzostw Japonii BMX
Czwarte z rzędu zwycięstwo w Baja 400
Zwycięstwo Bryce’a Menziesa i Toyo Tires
Zwycięstwo w klasie Asia Cross Country Rally
Zmodyfikowane benzynowe pojazdy terenowe
Toyo Tires patronem AIG Womens Open
Szósty rok partnerstwa
Udoskonalanie firmowej technologii projektowania opon
Komputery 7. generacji w Toyo Tires