Proxes R39
Proxes R39 to wyposażenie fabryczne Mazdy 2. Te opony zostały dobrane do modelu najnowszej generacji ze stycznia 2015.
Proxes R39 to wyposażenie fabryczne Mazdy 2. Te opony zostały dobrane do modelu najnowszej generacji ze stycznia 2015.
Firma Toyo Tires stała się kluczem do mojego powodzenia jako driftera. Proxes R888R o najwyższej klasy osiągach i niezawodności wywindowały moje wyniki na torze.
Toyo Tires jest partnerem moich sukcesów w świecie sportów motorowych, od mistrzostw po emocjonujące wyzwania.
W Rajdzie Dakar – jednym z najtrudniejszych rajdów terenowych na świecie – oraz amerykańskich wyścigach terenowych od 2021 roku biorę udział na oponach Open Country M/T-R.
Model Open Country ma imponujące osiągi we wszelkich rodzajach terenu i szereg specyfikacji zaspokajających każdą potrzebę. Na Open Country mogę z pewnością siebie atakować nawet nieznane miejsca.
Sympatyzuję też ze sposobem, w jaki Toyo Tires nieustannie podchodzi do wyzwań, zawsze dążąc do lepszych osiągów w przyszłości.
Dążenie do jak najlepszej jazdy na oponach Open Country jest jednym z moich celów w życiu.
Toyo Tires ma nie tylko najlepsze opony, lecz także najlepszy zespół i wsparcie, na torze i poza nim. Firma zawsze dąży do perfekcji, co pozwoliło nam zwyciężyć w mistrzostwach Formula Drift Japan na oponach Proxes R888R Drift.
Używam Open Country M/T w swojej Maździe BT-50, przeznaczonej do codziennej jazdy i wyekwipowanej do dobrej zabawy, a przy okazji służącej do przewożenia samochodów wyścigowych z toru na tor.
Wyścig Pikes Peak był niesamowitym przeżyciem dla mnie i zespołu TCP-Magic. Udało nam się w nim pobić dwa rekordy świata: najszybszej Mazdy i najszybszego pojazdu napędzanego silnikiem z tłokiem obrotowym w 101-letniej historii Pikes Peak. Firma TOYO TIRES skonstruowała dla nas dwie niesamowite opcje opon na trudne warunki, które ta góra stwarza nieprzewidywalną pogodą. Nadal nie mogę uwierzyć w poziom przyczepności i to, jak opony wytrzymały imponującą wspinaczkę z 156 zakrętami na szczyt na wysokości 4302 metrów, zamontowane na naszej szalonej Maździe 3 2023 z 4-wirnikowym silnikiem 1400 KM Twin Turbo i konwersją napędu na tylne koła, BEZ systemu kontroli trakcji, ABS i jakiegokolwiek wspomagania.
© Toyo Tire Corporation. 2024 | Zaktualizuj preferencje dotyczące plików cookie